1. Bias X's Avatar
    Yes pre orders are up i just don't want to pre order through them of course i would pick the apple site which isn't working
    It would be like At&t to be late.
    Andrew Flores likes this.
    10-07-2011 03:09 AM
  2. ja2ed's Avatar
    it took 7 minutes.... that has to be a record
    Your apple site is working now?
    10-07-2011 03:11 AM
  3. lucasite's Avatar
    And i thought a lot of people didn't want nor was happy with this upgrade
    Yeh, I was thinking the same thing. Clearly not eh!
    10-07-2011 03:11 AM
  4. KCook3's Avatar
    I can't get Att or apple to work

    KC
    10-07-2011 03:12 AM
  5. iphonemilk's Avatar
    And i thought a lot of people didn't want nor was happy with this upgrade
    yeah some ****** friend of mine was like "the apple fad is fading" i just rolled my eyes LOL
    Nanci likes this.
    10-07-2011 03:13 AM
  6. SkiPPy087's Avatar
    Yeah Apple and ATT are not working for me either. Apple's call center is over loaded as well.
    10-07-2011 03:13 AM
  7. cr12#IM's Avatar
    i think sprint servers have just crashed getting nothing.
    10-07-2011 03:13 AM
  8. Bias X's Avatar
    I can't get Att or apple to work

    KC
    At&t's page hasn't changed yet don't worry.
    10-07-2011 03:13 AM
  9. mab4285's Avatar
    Apple and sprint aren't working for me.
    10-07-2011 03:13 AM
  10. Andrew Flores's Avatar
    Your apple site is working now?
    no... it took 7 minutes to say server unavailable
    10-07-2011 03:13 AM
  11. ja2ed's Avatar
    yeah some ****** friend of mine was like "the apple fad is fading" i just rolled my eyes LOL
    The fad has just begun now its on the three big cariers
    10-07-2011 03:14 AM
  12. mab4285's Avatar
    Verizon is up and working perfectly.
    10-07-2011 03:14 AM
  13. ja2ed's Avatar
    Apple and sprint aren't working for me.
    Damn Verizon's were working before 3
    10-07-2011 03:15 AM
  14. kato10#IM's Avatar
    Can you order through the At&T site right now? Can someone send a link?? PLEASE?!?!?
    10-07-2011 03:15 AM
  15. chadec's Avatar
    any luck on sprint? so far it seems only Verizon has been getting preorders out
    10-07-2011 03:16 AM
  16. Bias X's Avatar
    Verizon is up and working perfectly.
    Yep, Sprint is up, but getting past the first page is a little tricky ATM.
    At&t still no change.
    10-07-2011 03:16 AM
  17. SkiPPy087's Avatar
    Apple store still says down and ATT let me get to the page to click on pre order....then crashed on me!!
    10-07-2011 03:18 AM
  18. DoubleM's Avatar
    ATT is freezing. Can't process my upgrade eligibility request. Apple site still "We'll be back soon".
    10-07-2011 03:18 AM
  19. cr12#IM's Avatar
    cant get past pre order page on sprint currently
    10-07-2011 03:18 AM
  20. fridayxiii's Avatar
    I can't believe Apple doesn't have its own site revved up 20 minutes after the announced time. Yowza.
    10-07-2011 03:20 AM
  21. DoubleM's Avatar
    Apple is at least telling me "no" faster than before.
    cr12#IM likes this.
    10-07-2011 03:20 AM
  22. cr12#IM's Avatar
    yeah i noticed that too like really fast now
    10-07-2011 03:21 AM
  23. SkiPPy087's Avatar
    myAT&T Is Temporarily Unavailable

    We are upgrading our online account management system right now.

    However, you can check your Wireless upgrade eligibility here .


    Anyone else getting this?
    10-07-2011 03:21 AM
  24. verwon's Avatar
    A little tricky? LOL


    Mistress of Mischief
    10-07-2011 03:21 AM
  25. mcskeeto's Avatar
    Yup got it.


    myAT&T Is Temporarily Unavailable

    We are upgrading our online account management system right now.

    However, you can check your Wireless upgrade eligibility here .


    Anyone else getting this?
    10-07-2011 03:22 AM
300 1234 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD