1. felloffthetruck's Avatar
    lol I don't need so many of the dang things!
    Thinned my herd the same day they arrived.
    02-16-2017 02:07 PM
  2. metllicamilitia's Avatar
    My Burkley case is finally really starting to show some character. That'll happen when it occasionally shares a pocket with tools
    02-16-2017 02:07 PM
  3. felloffthetruck's Avatar
    I dug into my car savings. Yeah, I can't wait for things.
    Did you get it yet?
    02-16-2017 02:08 PM
  4. blaine07's Avatar
    Will those fit better than using a tempered glass for the 6S Plus Nuud case?
    No idea lol. The Teqii have I have now is supposedly specifically for Nuud 7+ but has quite a gap around it. Shrug
    02-16-2017 02:12 PM
  5. ItnStln511's Avatar
    No idea lol. The Teqii have I have now is supposedly specifically for Nuud 7+ but has quite a gap around it. Shrug
    How bad is the gap?
    02-16-2017 02:12 PM
  6. Retinella's Avatar
    Did you get it yet?
    Yep. I went to the T-Mo store and got my 256GB jet black 7+. I'm setting it up now.
    02-16-2017 02:12 PM
  7. blaine07's Avatar
    How bad is the gap?
    I posted pics above somewhere. Not sure how many pages back. If you don't find them reply to this this evening and I'll find them on my phone and post. Or PM me this evening
    02-16-2017 02:13 PM
  8. ItnStln511's Avatar
    I posted pics above somewhere. Not sure how many pages back. If you don't find them reply to this this evening and I'll find them on my phone and post. Or PM me this evening
    Will do, thanks!
    blaine07 likes this.
    02-16-2017 02:15 PM
  9. blaine07's Avatar
    Will do, thanks!
    No problem. Working at moment ugh
    02-16-2017 02:17 PM
  10. ItnStln511's Avatar
    No problem. Working at moment ugh
    It's cool, I understand!
    02-16-2017 02:22 PM
  11. bamf-hacker's Avatar
    Oh no he's hooked now! Lol
    Nah... Far from going back to my case obsession. I want the red leather because I like the black/red contrast. I am not going to buy one though, going to keep an eye out on the trade thread instead
    Danny8200 likes this.
    02-16-2017 02:33 PM
  12. ericrangel76's Avatar
    What color did you get? I still love my black leather! It's my favorite!
    I got the saddle brown.
    blaine07 likes this.
    02-16-2017 02:34 PM
  13. jlczl's Avatar
    Im so giddy right now. About to get my fix.
    blaine07 likes this.
    02-16-2017 02:38 PM
  14. Brooke5795's Avatar
    I got the saddle brown.
    Nice I have that one as well! Haven't used it in awhile. Maybe I will soon!
    blaine07 and ericrangel76 like this.
    02-16-2017 02:41 PM
  15. jlczl's Avatar
    02-16-2017 02:49 PM
  16. Shanicenicolle's Avatar


    Think I'm finally going to bite the bullet on this case
    ladyc0524 likes this.
    02-16-2017 02:51 PM
  17. nnahorski's Avatar
    Im so giddy right now. About to get my fix. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3d339ce25d.jpg
    One of those looks familiar...
    ericrangel76 likes this.
    02-16-2017 02:52 PM
  18. jlczl's Avatar
    Jlczl asked about it first, no comment back yet.
    Sent you a PM
    02-16-2017 03:25 PM
  19. jlczl's Avatar
    One of those looks familiar...
    Yup. The ocean blue silicone is awesome. Thanks!
    nnahorski and ericrangel76 like this.
    02-16-2017 03:26 PM
  20. jlczl's Avatar
    I thought I had ordered the white playproof rhino shield but when I checked my order history it said navy. I guess I was so excited when ordering it that I didn't notice the color choice.
    zerog46 likes this.
    02-16-2017 03:31 PM
  21. blaine07's Avatar
    I thought I had ordered the white playproof rhino shield but when I checked my order history it said navy. I guess I was so excited when ordering it that I didn't notice the color choice. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2b5ee38233.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ff8811ec04.jpg
    Playproof is one still on my must have list
    02-16-2017 03:37 PM
  22. jlczl's Avatar
    Playproof is one still on my must have list
    First impression is that it feels really solid, good in the hand and has great protection. Buttons are ok but not great. Shows fingerprints very easily but grip is good. I really wanted the white though. Thinking of requesting a return and ordering the white. The case is solid for sure.
    blaine07 likes this.
    02-16-2017 03:46 PM
  23. Anastayja1's Avatar
    So my jet white Spigen thin fit came today and now I can't decide between it and my saddle brown Apple case. Ugh!!!!

    02-16-2017 03:48 PM
  24. flyinion's Avatar
    First impression is that it feels really solid, good in the hand and has great protection. Buttons are ok but not great. Shows fingerprints very easily but grip is good. I really wanted the white though. Thinking of requesting a return and ordering the white. The case is solid for sure.
    Fingerprints? Wow, yeah get the white then if you are ok for returning and exchanging. Don't notice that at all on mine.
    02-16-2017 03:58 PM
  25. zerog46's Avatar
    First impression is that it feels really solid, good in the hand and has great protection. Buttons are ok but not great. Shows fingerprints very easily but grip is good. I really wanted the white though. Thinking of requesting a return and ordering the white. The case is solid for sure.
    I love mine. Waiting on my black one. The Billie looks nice also. The only thing that sucks is the damn PO delivery. Takes forever.
    02-16-2017 04:17 PM
9,654 ... 202203204205206 ...

Similar Threads

  1. Which case scratches easier?
    By donawalt in forum iPhone 7
    Replies: 1
    Last Post: 09-07-2016, 02:32 PM
  2. Keyboard Case vs Bluetooth Keyboard
    By Sun Hyung Hong in forum iPad mini 4
    Replies: 4
    Last Post: 09-06-2016, 11:21 PM
  3. Replies: 3
    Last Post: 09-06-2016, 05:15 AM
  4. Replies: 1
    Last Post: 09-05-2016, 10:29 AM
  5. Iphone 5s case suggestion
    By iMore Question in forum Ask a Question
    Replies: 1
    Last Post: 09-03-2016, 08:01 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD