1. ddot196's Avatar
    So I've been working with my iPhone 3g for quite some time now and it has just become slower and slower. I can't bear it anymore. Apps take forever with the new os, typing is slow, in fact everything slowed down. It has been a great phone and has lasted longer than any phone I've ever owned. I'm glad the iPhone 4 finally came out and with a new design as I was growing very tired looking at the same thing. Well I just ordered the phone off of Apple's website along with a black bumper thing. Says it ships in 3 weeks....we'll see how that goes lol. I can't stand not having it anymore its been driving me nuts! Now the wait....at least I don't have to go hunting it down anymore lol.

    Update: I just checked my confirmation email and it says ships July 29th and delivers August 3rd. I guess that goes in line with the "3 weeks" posted on their website. Hopefully this shipment doesn't have any design flaws like the first batch seemed to have.
    Last edited by ddot196; 07-08-2010 at 05:08 PM.
    07-08-2010 04:59 PM
  2. ericadams01's Avatar
    congrats! You will love it
    07-08-2010 05:11 PM
  3. honzik's Avatar
    Congratulation. In CZ will be in 3 month :-(
    07-08-2010 05:25 PM
  4. ddot196's Avatar
    Thanks. Dang that is a long time. It's like christmas for me lol....can't stop thinking about it.
    07-08-2010 06:12 PM
  5. xxDruMMer BoYxx's Avatar
    WOW 3 weeks. Well, at least u will have about 27 days till u get to play ur iPhone 4 huh...woops...did i make it sound longer
    07-08-2010 06:23 PM
  6. noaim's Avatar
    its a awesome phone you will love it
    07-08-2010 06:26 PM
  7. Ariyala's Avatar
    Congrats!! And yeah, I went from a 3G and noticed EVERYTHING slowed WAY down after the update. You'll love the 4g!!
    07-08-2010 07:44 PM
  8. ddot196's Avatar
    Haha thanks drummer...it's ok I can be patient. Yea after os 4.0 hit it just got worse. I refused to buy the 3gs simply because I didn't think it was worth an upgrade, no ground breaking features to me other than recording video which would have been nice. Glad I waited!
    07-08-2010 08:57 PM
  9. xxjokerxx's Avatar
    I think Im going to order mine tonight. Sucks that I will have to buy it outright though. No upgrade til December 2011. Im most likely going to sell my 3GS though after I get the iPhone 4.
    3 weeks isnt too bad, it could be worse though.
    07-09-2010 12:58 AM
  10. driftshot's Avatar
    I am struggling on witing for my upgrade or just droppin the cash. Decision, decisions.
    07-18-2010 05:20 PM
  11. vietalogy's Avatar
    Just ordered mine through premier. I've been calling apple, at&t, bestbuy for the past 2 weeks and no stock so I gave up and just ordered online.
    07-18-2010 08:21 PM
  12. Duvi's Avatar
    Just ordered mine through premier. I've been calling apple, at&t, bestbuy for the past 2 weeks and no stock so I gave up and just ordered online.
    About time... haha. Don't forget your free bumper. Ha
    07-18-2010 08:38 PM
  13. ddot196's Avatar
    I'm still counting down the days lol. 10 till it ships to be exact. Oh the agony! I did order the bumper as well from Apple and it came in a few days ago and I will be expecting a refund when they start the program up! I got the black bumper and at first i was hesitant of using cases as I have never been a fan of 3rd party garbage but the bumper is actually really nice. I checked it out and it seems pretty solid. Now I just have to wait for a phone to put it on haha.
    07-18-2010 08:56 PM
  14. Mella's Avatar
    hmm, hope you'll love it and enjoyable with it!
    07-18-2010 09:44 PM
  15. ChrisLuce#IM's Avatar
    I had been doing the same thing, calling all the AT&T Stores, Apple Stores & Best Buy trying to find one with no luck. On the 19th I decided to order online. I was a bit bummed when I saw that it was going to take 3 weeks but now I am counting down the days.

    I just saw the post that the Bumper Giveaway is now over already! Damn, that was quick. Anyway, I am counting down the days for the new phone, can't wait!
    07-22-2010 07:53 AM
  16. AxeMan#IM's Avatar
    Picking my iPhone4 up at the ATT store today. I have to get a SIM swap to put the phone on my number and give my wife my 3GS. I ordered it over the phone from the store and it took 13 days to arrive.
    07-22-2010 11:12 AM
  17. AZMerf's Avatar
    I went from a 3G to a 4 and what a difference. When I was deciding I didn't think there would be that much that would be different (I didn't care about multitasking, facetime, etc) but what a difference. And I love it. And yes I've gotten so I can live without multitasking. But there are little thinks like Yelp's Monocle that I couldn't get on the 3G.

    However, I went to the AT&T store ordered it and got it in 6 days. Not sure why the site takes so long. Also, there is a rumor that Apple is really pushing this weekend to clear the backlog so you might want to see if there is anything to that.
    07-22-2010 12:03 PM
  18. vietalogy's Avatar
    I should just cancel the premier site and order from a AT&T store since I haven't got any updates on it.
    07-22-2010 03:04 PM
  19. sirchip's Avatar
    i reserved my 4 over the phone at my local apple store and got it a week later...thought that was pretty fast
    07-22-2010 03:09 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD