Gendannet iphone vil ikke registrere sim-kort

Poulsen

New member
Apr 13, 2013
1
0
0
Visit site
Jeg h?ber, at nogen derude kan hj?lpe for jeg er p? herrens mark. Jeg har en gammel iphone 3g, som noget tid har ligget i skuffen (jeg k?bte den brugt i sin tid).
Min mor vil gerne overtage den, s? jeg gendannede den. Nu er problemet bare, at den ikke vil registrere hendes sim-kort.
Jeg f?r f?lgende besked:

No sim card installed
Insert af valid sim with no pin lock to activate iphone.

Mit sp?rgsmpl er. Hvad g?r jeg? N?r jeg kobler den p? itunes, er der en lille l?s synlig, og der er helt blankt. Jeg kan bare se, at den finder enheden, men kan intet se under den. Sikkert p? grund af det l?ste sim-kort.

H?ber nogen derude kan hj?lpe...
 

kch50428

Well-known member
Oct 22, 2010
21,025
305
0
Visit site
Google Translation:
I hope that someone out there can help because I'm a compass. I have an old iphone 3g that some time has been in the drawer (I bought it used in its time).
My mother would like to acquire it, so I restored it. Now the problem is just that it will not register her sim card.
I get the following message:

No sim card installed
Insert the valid sim with no pin lock to activate iphone.

My sp?rgsmpl is. What do I do? When I connect it to itunes, there is a small lock visible, and that is completely blank. I can just see that it finds the device, but can not see it. Probably due to the locked SIM card.

Hope someone out there can help ...

The sim you are inserting is locked with a PIN code - you need a sim that is not locked.
 

Latest posts

Trending Posts

Members online

Forum statistics

Threads
260,379
Messages
1,766,634
Members
441,240
Latest member
williams77