1. mike.one's Avatar
    Home screen is San Jose Sharks.
    Lock Screen is one of my favorites.
    how'd you do that lock screen? Thanks
    01-06-2012 10:03 PM
  2. Apple queen's Avatar
    Forever29 very nice. Where did you find these?
    01-06-2012 10:36 PM
  3. cvo515's Avatar
    I too am getting the pic errors on device using tapatalk. Damn it. I Just bought it too. Figures


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    01-06-2012 10:56 PM
  4. BreakingKayfabe's Avatar
    Forever29 very nice. Where did you find these?
    Just looking through HD wallpaper apps that are in the app store. Specifically WallpapersHD
    01-06-2012 11:53 PM
  5. anon(153966)'s Avatar
    ...we have come a long way, and I've got gadget issues now! LOL

    I still have a BlackBerry BOLD 9900, and of course my iPhone 4S. Yep, issues.

    Thank you. It's nice to still see you around here even after your early mod days at CB, Navi . We've come a long way.
    01-07-2012 12:57 PM
  6. hunoosh's Avatar

    Matches PERFECTLY with my raspberry and white CS!!
    ThePinkChameleon and cyberpaw like this.
    01-07-2012 03:07 PM
  7. BreakingKayfabe's Avatar
    01-07-2012 04:42 PM
  8. neur0tk's Avatar
    That is sweet!!!


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
    01-07-2012 04:48 PM
  9. deadp1xel's Avatar
    Sure I don't mind at all. Enjoy


    Sent from my IPhone 4s using Tapatalk
    Thank you!!
    01-07-2012 09:10 PM
  10. HeyGreggie's Avatar
    01-08-2012 11:18 AM
  11. deadp1xel's Avatar
    Is tapatalk not displaying pictures for anyone else?
    01-08-2012 02:19 PM
  12. BreakingKayfabe's Avatar
    Is tapatalk not displaying pictures for anyone else?
    Yeah. Won't show attachments. Been an issue lately. Shows photos that are linked to Photobucket though.
    01-08-2012 04:05 PM
  13. Possession's Avatar
    Is tapatalk not displaying pictures for anyone else?
    Seems fine for me.


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
    01-08-2012 05:41 PM
  14. ThePinkChameleon's Avatar
    Is tapatalk not displaying pictures for anyone else?
    Idk if I mentioned it here, but mine started acting up on New Yrs eve. I stopped using it and I'm about ready to delete the app at this point anyway.
    01-08-2012 07:08 PM
  15. neur0tk's Avatar
    Mine is working again now!! But it was not a fews day ago so idk what the deal is


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
    01-08-2012 07:57 PM
  16. deadp1xel's Avatar
    Odd. Sorry for getting off topic, was just curious. I hope it gets fixed.
    01-08-2012 11:12 PM
  17. MacRulez4Ever's Avatar
    Boring as hell , miss allot of jb tweaks
    01-08-2012 11:40 PM
  18. MacRulez4Ever's Avatar
    Hmm can anyone see My pic i upploaded ?
    01-08-2012 11:41 PM
  19. anon(4732323)'s Avatar


    Mine changes depending on my favourite app that week!
    01-09-2012 08:38 AM
  20. anon(4732323)'s Avatar
    Hmm can anyone see My pic i upploaded ?
    It comes up with an error.
    01-09-2012 08:39 AM
  21. MacRulez4Ever's Avatar
    01-09-2012 09:13 AM
  22. MacRulez4Ever's Avatar
    There it comes, as i sad boring without jb
    01-09-2012 09:14 AM
  23. HeyGreggie's Avatar
    finally got it the way I want it.
    01-09-2012 10:03 AM
  24. neur0tk's Avatar
    finally got it the way I want it.
    Sweet man! I like it!
    HeyGreggie likes this.
    01-09-2012 10:19 AM
  25. HeyGreggie's Avatar
    Sweet man! I like it!
    thanks man I was so caught up in trying to be minimalistic, I just needed to go with what worked. It helps with those darkened tiles behind particular icons because I can put the ones I use the most there, helped organize even more
    01-09-2012 10:27 AM
5,494 ... 1819202122 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD