Element Case Vapor Pro give away!

Status
Not open for further replies.

ThirtySackLunches

New member
Jan 12, 2011
4
0
0
Visit site
I would love a top quality case to set off my new Verizon iPhone 4! I am tired of the crappy plastic hard cases that take away from the looks of your phone. I also cannot stand the rubber cases sticking in my pockets. These look awesome, and would add to the beauty of any phone!
 

rj5570

Well-known member
May 5, 2010
86
2
0
Visit site
shameless begging

pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me! pick me!
 

FATBOY1169

Active member
Jan 13, 2011
26
1
0
Visit site
My mom used to say never beg but she is gone and im beging

but pleassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssse pick me lol also will go good with my new vzw iphone and a good look for being a new member of TIPB
 

mlapida

New member
Feb 5, 2010
2
0
0
Visit site
My poor iPhone is getting all beat up lately. The Apple bumper is garbage and I can't seem to find anything that looks good... aside from this!
 

fishfarm20

Member
Feb 11, 2011
18
0
0
Visit site
My first post on TiPB!

Hopefully it'll be worth a new case! I doubt I'll be chosen, but hey, what's the harm in trying! I love the element case, but I'd never (wife wouldn't let me, anyway :) ) dole out $150 for a case! Hahaha! Good luck to all!
 
Status
Not open for further replies.

Trending Posts

Members online

Forum statistics

Threads
260,310
Messages
1,766,291
Members
441,233
Latest member
FMHPro